تفاوت تخت بیمارستانی مدرن و تخت های قدیمی
تخت بیمارستانی ABS | تخت بیمار | تخت مریض

مشخصات تخت بیمارستانی جدید

جابجایی تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی مدرن با توجه به تکنولوژی جدید و بر اساس آخرین تحقیقات به امکاناتی تجهیز شده اند که مراقبت از بیمار را تسهیل می بخشد. استفاده از چرخ برای جابجایی تخت مریض باعث جابجایی راحت تر محل تخت حتی برای چند سانتیمتر خواهد شد. جابجایی این نوع تخت در برخی مواقع ضروری بوده و وجود چرخ قفل شونده منجر به متوقف شدن تخت بیمار در محل مورد نظر شما خواهد شد.

تنظیم ارتفاع تخت بیمارستانی

تنظیم ارتفاع در تخت های بیمارستانی جدید در قسمت سر و پای تخت بسیار آسان تر از تخت های قدیمی اتفاق می افتد. در تخت های بیمارستانی قدیمی برای تغییر ارتفاع نیاز به استفاده از میل لنگ ها در پای تخت بود. تولید تخت بیمارستانی مدرن منجر به استفاده از امکانات الکترونیکی در تخت و تنظیم ارتفاع با استفاده از موتور برقی شده است. تخت بیمارستانی برقی یا نیمه برقی استراحت بهتری برای بیماران فراهم می کند.

ریل جانبی و امکانات پیشرفته تخت بیمار

برخی از انواع تخت بیمارستانی مدرن در قسمت ریل جانبی نیز دارای امکاناتی هستند. این امکانات به صورت الکتریکی یا دستی قابل استفاده هستند. ریل جانبی برای جلوگیری از افتادن بیمار و همچنین قرارگیری کنترل ها و سنسورهای مخصوص استفاده می شوند. در صورت نیاز به سیستم بیمارستان متصل می شوند تا در صورتی که تغییری در موقعیت بیمار اتفاق افتاد، به سیستم بیمارستان اطلاع داده شود تا پرستاران و پزشکان به موقع حاضر شوند.

با پیشرفت تکنولوژی، تمامی صنایع به سمت مدرن شدن پیش رفته اند. تخت بیمار و صنایع بیمارستانی نیز از این پیشرفت باز نمانده و مدرن شده اند. صنایع پزشکی نجفی با بیش از 30 سال سابقه در عرصه تولید تخت بیمار و تجهیزات پزشکی با ارائه برترین خدمات پس از فروش و عرضه بهترین کالا در زمینه تولیدات ملی فعالیت مستمر داشته و همواره کنار شما عزیزان می باشد. علاوه بر استفاده از تخت بیمارستانی نجفی در بیمارستان ها و مراکز درمانی، تخت بیمارستانی برای استفاده در منزل نیز ارائه می شود و بنا به نیاز مردم عزیز ایران تخت بیمارستانی سفارشی نیز تولید می گردد.
برای دریافت آخرین قیمت تخت بیمارستانی با شماره 66973991 یا 09123063398 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید