تشک تخت بیمارستانی
تخت بیمارستانی | تخت بیمارستانی برقی | تخت بیمار | تخت بیمار منزل | تولید تخت بیمارستانی

تخت بيمارستانی برای راحتی بیماران ساخته شده است. همانطور که پیش تر گفته شد،  تخت بیمار می تواند شامل قطعات مختلفی مانند موتور تخت بیمارستانی، قطعاتی مانند سرتخت و قطعات پایین و کناره های تخت، نرده ها و پایه های برای استفاده جهت سرم و وسایل ارتوپدی باشد.

اما یکی از ملزومات تخت بیمارستانی تشک تخت بیمارستانی می باشد که در ادامه توضیحاتی در ارتباط با آن خدمت شما داده می شود.

تشک تخت بیمارستانی

تشک بیمارستانی یا تشک طبی یا درمانی معمولا ضخامتی کمتر از 16 سانتی متر دارد و در دو شکل کلینیکی و خانگی ارائه می شود.

خصوصیات تشک تخت بیمارستانی

تشک بیمارستانی استاندارد می بایست قابل استفاده بر روی انواع تخت بیمارستانی باشد و منجر به آسایش و رفع فشار از روی بیمار شود. ضمن این که می بایست ضد آب، ضد الکتریسیته ساکن، ضد لک و ضد باکتری باشد.

انواع تشک بیمارستانی

تشک بیمارستانی فنری

قیمت این تشک ها معمولا کمتر از سایر انواع تشک بیمارستانی می باشد و می توان از آن ها برای بیمارانی که در روز تحرک دارند و زمین گیر نشده اند استفاده کرد. ضمن این که می توان نرم یا سفت بودن آن را انتخاب نمود.

تشک بیمارستانی فوم

تشک فوم بیمارستانی دارای قیمت مناسبی هستند. این تشک ها از تشک های فنری سبک تر می باشد ولی تنفس کمتری نسبت به تشک های فنری دارند. این تشک ها، تکان های ناشی از حرکات را جذب می کنند و از زخم بستر جلوگیری می کنند.

تشک بیمارستانی بادی

تشک های بادی برای مخصوص افرادی است که تحرک خیلی کمی دارند و احتمالا دچار زحم بستر خواهند شد. این تشک از فشار بر روی قسمت های با وزن زیاد کاسته و رطوبت پوست را کاهش می دهند. بدین ترتیب از ایجاد زخم بستر جلوگیری خواهند کرد.

تشک مواج سلولی

تشک مواج علاوه بر مزایای تشک بادی بیمارستانی، به گردش خون نیز کمک می کند. میزان باد موجود در سلول های این تشک به طور متناوب زیاد و کم می شود که از فشار ثابت بر روی زخم ها جلوگیری می کند.

در این مقاله تلاش نمودیم چند نمونه از تشک های مورد استفاده در تخت بيمارستانی را نام ببریم. تخت بیمارستانی نجفی با ارائه انواع تخت بیمارستانی در حال خدمت رسانی به مردم و جامعه پزشکی کشور می باشد. برای دریافت آخرین قیمت تخت بیمارستانی با شماره 09123063398 یا 66973991 تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید