اهمیت استفاده از حفاظ تخت بیمارستانی

نقش حفاظ تخت بیمارستانی در امنیت بیمار

یکی از دلایل عمده طراحی و تولید تخت بیمارستانی ایجاد امنیت و آرامش بیماران می باشد. سقوط از تخت از رایج ترین مشکلاتی می باشد که برای بیماران به وجود می آید. در تعداد محدودی از بیماران ترس سقوط نیز باعث سلب آرامش و احساس امنیت بیمار می گردد. از این جهت طراحی حفاظ تخت فاکتور مهمی در ایجاد احساس آرامش در بیماران به حساب می آید. ریل های جانبی علاوه بر محافظت ز بیماران در زمان خواب، به آن ها به منظور بلند شدن و نشستن کمک می نماید.

لازم به ذکر است که این ریل ها متحرک بوده و در صورت نیاز می توان تنها با فشردن دکمه مورد نظر آن ها را باز و بسته نمود تا در زمان جا به جایی بیمار ایجاد مشکل ننماید. این ریل ها باید الزاما از متریال های با کیفیت بالا تهیه و تولید گردند و به طور صحیح بر روی تخت ها نصب گردند تا در صورتی که بیمار به آن ها تکیه داد بتوانند به درستی از بیماران محافظت نمایند.

صنایع پزشکی نجفی تولیدکننده تخت بیمار با ارائه انواع تخت بیمارستانی اعم از تخت برقی بیمار، تخت نیمه برقی، تخت CPR و ICU و سایر تخت های مورد استفاده در بیمارستان، در خدمت جامعه پزشکی و مردم عزیز ایران می باشد.
برای دریافت آخرین قیمت تخت بیمارستانی و اطلاعات بیشتر در مورد تخت بیمارستانی نجفی و تخت بیمارستانی برای استفاده در منزل با شماره 66973991 یا 09123063398 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید