تخت بیمارستانی شکن دار
تخت بیمارستانی دوشکن لگن خور | تخت بیمار | تخت مریض | تخت لگن خور

تخت بیمارستانی شکن دار چیست

تخت های بیمارستانی دارای شکن های متفاوتی می باشند که در زاویه و جهت مختلف حرکت می کنند. استفاده از شکن برای راحتی بیماران می باشد و می تواند کمر بیمار، زیر ران پا و پاشنه پای آنها را در جهت های مختلف حرکت داده و در موقعیت مناسب قرار دهد. ارتفاع تخت نیز برای سهولت استفاده بیماران قابل تغییر می باشد.

انواع تخت شکن دار

انواع تخت بیمارستانی ارائه شده شامل تخت سه شکن‌ مکانیکی، تخت دو شکن مکانیکی، تخت تک شکن مکانیکی، تخت سه شکن برقی، تخت دو شکن برقی، تخت تک شکن برقی می باشد.

تخت سه شکن که کامل ترین و بهترین تخت بیمارستانی می باشد برای استفاده در منزل و بیمارستان بسیار مناسب می باشد.

صنایع پزشکی نجفی با بیش از 30 سال سابقه در عرصه تولید تخت بیمارستانی و تجهیزات پزشکی با ارائه برترین خدمات پس از فروش و عرضه بهترین کالا در زمینه تولیدات با آرمان تولیدات ملی فعالیت مستمر داشته و همواره کنار شما عزیزان می باشد

نحوه تغییر شکن در تخت بیمارستانی

برای قرارگیری در چنین موقعیت هایی از جک ها و اهرم های مختلفی استفاده می شود. جابجایی شکن ها در تخت بيمارستانی می تواند دستی یا برقی انجام شود. در صورت استفاده از تخت بیمارستانی دستی، جابجایی با استفاده از نیروی پیچ های دنده کبریتی در جکها می باشد. در تخت بیمارستانی الکترونیکی که در سال های اخبر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند از نیروی برق و ارمیچر استفاده می شود.

صنایع پزشکی نجفی با تولید تخت بیمارستانی شکن دار و سایر انواع تخت بیمارستانی و تجهیزات پزشکی با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا در خدمت مردم و جامعه پزشکی ایران می باشد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تخت بیمارستانی نجفی و دریافت آخرین قیمت تخت بیمارستانی شماره 09123063398 یا 66973991 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید