تفاوت تخت های بیمارستانی

تخت بيمارستانی انواع مختلفی دارد که تفاوت هر کدام از این تخت ها بر اساس انواع بیماران و نیاز آنها می باشد. در دنیا تولیدکنندگان و عرضه کنندگان بسیار زیادی هستند که تخت بیمارستانی را عرضه و تولید می نمایند و گروه تجهیزات پزشکی نجفی یکی از بهترین تولیدکنندگان تخت بیمارستانی می باشد. صنایع پزشکی نجفی تولیدکننده و عرضه کننده تجهیزات پزشکی و تخت بیمارستانی ICU, تخت بیمارستانی ICCU, تخت فاولر, تخت نیمه فاولر و تخت بیمارستانی برقی, تخت بیمارستانی نیمه برقی می باشد که نه تنها در بیمارستانها کاربرد دارد بلکه در خانه های درمان، خانه های پرستاران، کمک بیماران، کلینیک ها و حتی در خانه هایی که به دنبال ارائه خدمات سلامتی و درمانی برای بیماران خود هستند می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

گروه تجهیزات پزشکی نجفی بیش از دو دهه است که به فعالیت در زمینه تولید انواع تخت بیمارستانی فعالیت می نماید و تخت بیمار با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب ارائه می دهد.

در این مجموعه تخت بیمارستانی بسیار متفاوت در حال ارائه می باشد که شامل تخت بیمارستانی الکتریکی (تخت برقی), تخت بیمارستانی نیمه الکتریکی (تخت بیمارستان نیمه برقی), تخت بیمارستانی کامل الکترونیک, تخت بیمارستانی دستی, تخت بیمارستانی دستی کرانک, تخت بیمارستانی کرانک می باشد.

به صورت کلی می توان تخت بیمارستانی را به سه دسته تقسیم بندی کرد. تخت بیمارستانی دستی, تخت بیمارستانی نیمه برقی (نیمه الکترونیکی) و تخت بیمارستانی تمام الکترونیکی. که در ذیل می توانید اطلاعات بیشتری در مورد انواع تخت بیمارستانی بدست آورید.

تخت بیمارستانی دستی و یا تخت بیمارستانی الکترونیکی (تخت بیمارستانی برقی)

تخت بیمارستانی الکترونیکی یا تخت بیمارستانی برقی بسیار پر کاربرد می باشد و در مقایسه با تخت بیمارستانی دستی کارایی بیشتری دارد ولی قیمت تخت بیمارستانی برقی از تخت بیمارستانی دستی بالاتر می باشد.

تخت بیمارستانی برقی | تخت بیمار دستی | تخت بیمار منزل

تخت بیمارستانی برقی به صورت تمام برقی و یا نیمه برقی می باشد. که در تخت بیمارستانی تمام برقی، تمام قسمت های تخت با برق به همراه یک کنترل کار می نماید ولی در تخت نیمه برقی بخش هایی از تخت با برق حرکت می نماید و بقیه قسمت های آن دستی می باشد. البته تخت بیمارستانی نیمه برقی در مقایسه با تخت بیمارستانی تمام برقی قیمت پایین تری دارد. در مقابل تخت بیمارستانی دستی بسیار مناسب برای نگه داری بیمار در خانه می باشد و قیمت بسیار مناسب و پایینی در مقایسه با سایر تخت ها دارد. برای استفاده از این تخت فقط باید مد نظر داشته باشید که بیمار توانایی استفاده و تنظیم این تخت را دارد یا خیر.

تخت بیمارستانی قابل جابجایی و یا تخت بیمارستانی ICU

تخت بیمارستانی ICU تخت بیمارستانی بسیار مناسب برای بیمارانی است که می توانند فعالیت های مستقلی کمی را داشته باشند در واقع این تخت بیمارستانی مناسب برای بیمارانی می باشد که نیاز به خدمات پرستاری کمتری هستند.

تخت بیمارستانی ICU

تخت بیمارستانی تاشو

این مدل تخت بیمارستانی مناسب بیمارانی می باشد که دچار شکستگی شدند که و نیاز به ریکاوری دارند و در بلند مدت نیاز به مراقبت دارند. در حقیقت تختهای تاشو مناسب برای بیمارانی هست که نیاز به خوابیدن در پوزیشن خاصی و یا احتیاج به حرکت دادن قسمت های مختلف بدن دارند.

تخت بیمارستانی تاشو

موارد ذکر شده در بالا که دسته بندی کلی تخت های بیمارستانی را بیان کرده است، نشان می دهد که انواع تخت بیمارستانی متناسب با نیاز بیمار و اهداف درمانی آنها می تواند متفاوت باشد و بیماران می بایست از تخت بیمارستان متناسب با نیاز درمانیشان استفاده نمایند. جستجوی زیاد در بازار و حتی اینترنت سبب می گردد که با انواع تخت بیمارستانی بیشتر آشنا گردید. همینطور که مشاوران تجهیزات پزشکی نجفی آماده مشاوره دادن به شما عزیزان برای پیدا نمودن بهترین تخت بیمارستانی با بهترین قیمت ها می باشد.

شرکت صنایع پزشکی نجفی تولید کننده تخت های بیمارستانی ، انواع تختهای الکترونیکی ، ترالی ، برانکارد و تجهیزات پزشکی بوده و با داشتن بیش از 30 سال سابقه تولید در عرصه تجهیزات بیمارستانی و هتلینگ کشور یکی از صاحب نامان به شمار می رود.

برای مشاهده محصولات ارائه شده از صفحه انواع تخت بیمارستانی دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید