تخت بیمارستانی سفارشی
تخت بیمارستانی فول

تخت بیمارستانی برای 24 ساعت بستری بیماران در طول دوران درمان در مراکز درمانی و یا حتی منازل در نظر گرفته شده اند. این تخت ها دارای مشخصات خاصی بوده که سبب ایجاد یک فضای آرامش بخش برای بیماران می گردند. این تخت ها در انواع مختلف شامل تخت برقی و تخت بیمارستانی مکانیکی در مدل های متنوع موجود می باشند.

به طور کلی می توان گفت تخت های بیمارستانی برای رفاه بیشتر حال بیماران طراحی شده و نسبت به میزان امکاناتشان دارای قیمت های متفاوتی هستند. تختهای بیمارستانی طبق استانداردهای تعریف شده در ابعاد و ارتفاع مشخصی طراحی و تولید می گردند مطابق با همین استاندارد تخت بیمارستانی مناسب برای منزل و یا مراکز درمانی انتخاب خواهد شد. اما ممکن است در برخی از موارد نیاز به تغییراتی در تخت بیمارستانی باشد.

نیاز به تخت بیمارستانی سفارشی

تخت بیمارستانی سفارشی با توجه به نیازهای بیماران در ابعاد و ارتفاع مختلف تولید می گردند. طراحی و تولید این نوع تخت ها در ایجاد آرامش و راحتی بیمار نقش زیادی داشته و در عین حال به نیازهای منحصر به فرد بیماران رسیدگی می کنند. تخت های سفارشی می توانند شامل تخت های بیمارستانی کودکان، تخت های مراقبت ویژه، تخت های جراحی و تخت بستری شوند.

در این تخت ها با توجه به نیاز بیماران امکانات متغیر می باشد. در واقع تخت های سفارشی به عنوان یک گزینه مناسب جهت رفع نیازهایی که با تخت های استاندارد برآورده نمی شود مورد اهمیت قرار می گیرند. به طور مثال یکی از ساده ترین امکاناتی که می توان در تخت های سفارشی از آن ها بهره برد تغییر ابعاد و تحمل وزن تخت ها می باشد. در ادامه برخی از انواع تخت بیمارستانی سفارشی را ذکر خواهیم کرد.

تخت بیمارستانی سفارشی مراقبت های ویژه

در این بخش ها بیماران به صورت لحظه ای تحت پایش قرار داشته و درمان ها به صورت تهاجمی و نیمه تهاجمی صورت می گیرد. تمام یا قسمتی از بدن بیماران بستری شده در این بخش ها بی حرکت بوده و باعث ناتوانی ثانویه می گردد. این بی حرکتی می تواند در سیستم های بیولوژی بدن گسترش یافته و ناتوانی توسعه یابد. با توجه به وضعیت این بیماران تخت های سفارشی مراقبت های ویژه قادر به تنظیم حرکتی و موقعیت یابی بیمار بوده که این قابلیت تطبیق پذیری تخت ها تاثیر بسزایی در معالجه بیماران و جلوگیری از ناتوانی آن ها خواهد داشت.

تخت بیمارستانی سفارشی کودکان

تخت کودکان نوعی تخت بیمارستانی است که در بخش اطفال مورد استفاده قرار گرفته و مخصوص اطفال است. گاهی اوقات لازم است این مدل تخت های بیمارستانی نسبت به سایر مدل ها دارای خصوصیات خاصی باشند. این تخت ها علاوه بر کوچک بودن سایزشان دارای نرده های بلند جانبی یا فضای کم و محدود بین نرده ها می باشند. استفاده از تخت های کودکان برای مراقبت و ایمنی کودکان ضروری می باشد.

تخت بیمارستانی سفارشی همودیالیز

بخش همودیالیز یکی از بخش های مهم بیمارستان ها بوده که شامل تخت و دستگاه دیالیز می باشد. کلیه ها نقش مهمی در بدن آدمی داشته و زمانی که دچار نارسایی می شوند مواد زائد در بدن جمع می شود. همودیالیز روش مناسبی برای دفع مواد زائد و سمی و کاهش آب  اضافی و آزاد خون می باشد. انجام همودیالیز باعث می شود خون تازه ای وارد بدن شده و مواد سمی را از خون فرد خارج کند. درمان دیالیز تقریبا 3 بار در هفته و به مدت 4 ساعت طول کشیده و همین طولانی بودن و مکرر بودن درمان باعث نیاز به تخت های سفارشی همودیالیز جهت رفاه حال بیماران می شود.

تولید تخت بیمارستانی در سایز سفارشی

تولید تخت بیمارستانی با توجه به سفارش شما در سایزهای مختلف قابل ساخت می باشد. فروش تخت های بیمارستانی در صنایع پزشکی نجفی به صورت تک و عمده امکان پذیر است. از تولیدات تخت بیمارستانی برای منزل و بیمارستان می توان استفاده کرد.

تولید و فروش ملزومات تخت بیمارستانی

انواع ملزومات تخت بيمارستانی جهت ارائه به همکاران محترم با قیمت مناسب تولید و ارائه می شود. قطعات بالا و پایین تخت با توجه به سفارش شما ساخته خواهد شد.

صنایع پزشکی نجفی تولیدکننده تخت بیمار با ارائه انواع تخت بیمارستانی اعم از تخت برقی بیمار، تخت نیمه برقی،تخت 2شکن لگن خور ، تخت CPR و ICU و سایر تخت های مورد استفاده در بیمارستان، در خدمت جامعه پزشکی و مردم عزیز ایران می باشد.
برای دریافت آخرین قیمت تخت بیمارستانی و اطلاعات بیشتر در مورد تخت بیمارستانی نجفی و تخت بیمارستانی برای استفاده در منزل با شماره 66973991 یا 09123063398 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید