شستشوی تخت بیمارستانی
تخت بیمارستانی تمام برقی 2800 | تخت بیمار | تخت مریض | تخت برقی

نحوه شستشوی تخت بیمارستانی

نحوه شستشو و نگهداری تخت بیمارستانی با توجه به توضیحات داده شده توسط سازنده متغیر است. بر اساس مواد به کار رفته در تخت و قابلیت شستشوی آنها می بایست روش مناسب را برای شستشو اتخاذ نمایید.

اجزای تشکیل دهنده تخت بیمارستانی و نیاز به شستشو

هر تخت بیمارستانی پس از استفاده توسط هر بیمار، برای استفاده بیمار بعدی می بایست شستشو شود. در صورتی که بیمار بیش از یک هفته از تخت استفاده می کند می بایست هر هفته تخت تمیز گردد. هر تخت بیمارستانی از فریم، ریل ها، چرخ، موتور و هندل، سر و پای تخت و حفاظها و در نهایت رویه تخت تشکیل شده است، بر روی این تخت بیمارستانی از تشک، بالش و ملحفه استفاده شده است. به علت تماس بدن بیمار و رعایت بهداشت می بایست تمامی این موارد طبق دستورالعمل شسته شود.

تمیز کردن تخت بیمارستانی

بیمارستان ها دستگاه های بزرگی برای شستشوی انواع تخت بیمارستانی و سایر ملحقات آن دارند اما در منزل برای شستشو لازم است تمامی قسمت ها با استفاده از شوینده های مناسب و در هر ماه شسته شود. در صورت عدم امکان شستشوی تخت، می بایست با دستمال مناسب این کار صورت بگیرد. بالش و تشک نیز با توجه به این که روتشکی و روبالشتی استفاده می شود هر دو هفته باید شستشو شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تخت بیمارستانی نجفی و دریافت آخرین قیمت تخت بیمارستانی شماره 09123063398 یا 66973991 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید