تاثیر تاج و حفاظ بغل تخت بیمارستانی

قسمت تاج تخت (سر تخت) و حفاظ بغل تخت (بد ساید) قسمت هایی است که در نگاه اول در تخت بیمارستانی جلب توجه می کند، این دو قسمت بر روی اسکلت و شاسی تخت بیمارستانی به همراه 4 چرخ سوار شده است و جنس مواد و متریال مصرفی در زیبایی و کارایی تخت بیمارستانی موثر می باشد.

تاج تخت بیمارستانی و تاثیر آن در تخت بیمارستانی

قسمت سر و پایین تخت با توجه به این که برای جابجایی تخت بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند می بایست به درستی متصل شده باشد و محکم باشند تا در هنگام جابجایی مشکلی در انتقال به وجود نیاید.

حفاظ بغل تخت و تاثیر در تخت بیمار

حفاظ بغل تخت نیز می بایست با کیفیت بالا تهیه شده باشد و با دقت بر روی تخت بیمارستانی نصب شوند تا در زمان نیاز به راحتی باز و بسته شوند و بسیار محکم باشند تا زمانی که بیمار به آنها تکیه می کنند محافظ و نگهدارنده بیمار باشند

صنایع پزشکی نجفی تولیدکننده تخت بیمار با ارائه انواع تخت بیمارستانی اعم از تخت برقی بیمار، تخت نیمه برقی، تخت CPR و ICU و سایر تخت های مورد استفاده در بیمارستان، در خدمت جامعه پزشکی و مردم عزیز ایران می باشد. علاوه بر استفاده از تخت بیمارستانی نجفی در بیمارستان ها و مراکز درمانی، تخت بیمارستانی برای استفاده در منزل نیز ارائه می شود و بنا به نیاز مردم عزیز ایران تخت بیمارستانی سفارشی نیز تولید می گردد.
برای دریافت آخرین قیمت تخت بیمارستانی با شماره 66973991 یا 09123063398 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید