تخت بیمارستانی برای منزل
تخت بیمارستانی دوشکن لگن خور | تخت بیمار | تخت مریض | تخت لگن خور

تخت بیمارستانی برای منزل

استفاده از تخت بیمارستانی تنها محدود به بیمارستان و مراکز درمانی نمی شود. تخت های بیمارستانی صنایع پزشکی نجفی با قیمت مناسب، به عنوان تخت بیمارستانی مناسب برای استفاده در منزل به شما مردم عزیز ایران ارائه می شود.

استفاده از تخت بیمارستانی در منزل منجر به راحتی بیشتر بیمار و حفظ ایمنی وی حتی در محیط منزل خواهد شد.

تخت بیمارستانی تفاوت بسیاری با تخت های ساده منزل دارد. شکن های تخت این امکان را به بیمار می دهد که در هر حالتی بتواند بدون نیاز و کمک به استراحت و تغییر وضعیت خود بپردازد و دوره درمان را طی کند.

تنطیم کردن پشت سر بیمار از صفر درجه تا نود درجه و حتی تنظیم قسمت پا بیمار در دو حالت ۳۰ و ۶۰ درجه به بیمارانی که دچار شکستگی شده اند و یا بیماران جراحی قلب و عروق و سایر بیماران که نیاز به استراحت و طی دوره درمان دارند مناسب خواهد بود.

 

انتقال بیماران به منزل

در بعضی از مواقع بیمار، نیاز مبرم به بستری در بیمارستان را نداشته و یا حتی شاید اطرافیان آن ها ترجیح دهند برای کاهش هزینه ها و حفاظت از بیمار در برابر ویروس های واگیردار، بیمارانشان را به منزل منتقل نموده و شرایط لازم را برای آن ها در منزل مهیا سازند. انتخاب تخت بیمارستانی یکی از مهم ترین تصمیم هایی است که برای استراحت بیماران باید گرفته شود. تخت بیمارستانی برای منزل با توجه به شرایط بیماران دارای امکانات متفاوتی بوده و قابل اتصال به انواع دستگاه های احتمالی مورد نیاز می باشند.

تخت بیمارستانی برای منزل

بهترین نوع تخت بیمارستانی

بهترین نوع تخت بیمارستانی که کاربرد مناسبی در منزل دارد،تخت بیمارستانی سه شکن می باشد. این تخت بيمارستانی از نظر کارائی و قیمت به صرفه می باشد زیرا دارای امکانات کاربردی بیشتری می باشد.

تخت سه شکن مکانیکی

تخت سه شکن ساده صورت مکانیکی با استفاده از هندل دستی کار می کند و مناسب عموم بیماران می باشد. تخت سه شکن مکانیکی با امکان تنظیم ارتفاع نیز دارای امکان تعییر ارتفاع برای بالا رفتن و پایین آمدن راحت تر بیمار می باشد که امکانات لازم برای راحتی بیمار در منزل را فراهم می کند.

تخت سه شکن برقی

تخت بیمارستانی سه شکن برقی با توجه به این که امکانات تخت بیمارستانی سه شکن را به صورت اتوماتیک و با استفاده از موتور برقی فراهم کرده، راحتی بیشتری را برای بیمار و همراهان وی فراهم خواهد کرد.

 

برتری تخت برقی نسبت به تخت معمولی

اگر بخواهیم به برتری های تخت های بیمارستانی به نسبت تخت های معمولی بپردازیم می توانیم به امکاناتی قبیل تنظیم ارتفاع، شکن های تنظیم شونده در حالت های مختلف، ریل و حفاظ جانبی اشاره نمود.

تخت برقی  دارای تکنولوژی پیشرفته تری نسبت به تخت های قدیمی می باشند و شرایط را برای همراهان آسان می سازند. تخت های برقی در مقایسه با سایر تخت های بیمارستانی از سهولت بیشتری جهت استفاده برخوردار می باشند. از این رو استفاده از تخت های بیمارستانی برقی در منزل می تواند گزینه مناسبی باشد. در این نوع از تخت ها برای تنظیم شکن ها در موقعیت های مختلف از موتورهای الکتریکی و جریان برق استفاده می شود.

استفاده از این تخت ها بسیار آسان بوده و بیماران یا همراهانشان می توانند با استفاده از ریموت کنترل ها تغییر موقعیت ها را اعمال نمایید. در تولید این تخت ها از 3 الی 4 موتور DC استفاده شده که از برق 24 ولت تغذیه نموده و هیچ گونه خطری برای بیماران نخواهند داشت. لازم به ذکر است که تخت های برقی از قیمت بالاتری به نسبت سایر تخت های بیمارستانی برخوردار هستند با این حال استفاده از تخت برقی برای منزل به بسیاری از بیماران توصیه می شود.

مزایای تخت بیمارستانی در منزل

ابعاد تخت بیمارستانی

ابعاد این تخت ها نسبت به تخت های معمولی بیشتر است که همین موضوع سبب ایجاد امنیت و آرامش بیماران در منزل  می گردد.

تغییر شکن در تخت مریض

مهم ترین مزیت تخت های بیمارستانی نسبت به تخت های معمولی، تغییر وضعیت در زوایای مختلف (تغییر شکن) می باشد. به همین منظور همراه و پرستار در منزل نیز میتواند  تخت بیمارستانی شکن دار را  توسط هندل های دستی و یا موتور و کنترل برقی در زوایا و حالات مختلفی قرار دهد.

ایمنی بیماران

از دیگر مزیت های استفاده از تخت های بیمارستانی در منزل افزایش ایمنی بیمار می باشد. تخت های بیمارستانی دارای ریل های جانبی بوده که از سقوط ناگهانی بیماران جلوگیری می نمایند.

چرخ تخت بیمارستانی

چرخ های نصب شده در زیر پایه های فلزی تخت های بیمارستانی امکان جا به جایی را آسان تر نموده و همراهان می توانند به راحتی بیمار را از اتاقی به اتاق دیگر انتقال دهند. این چرخ ها ترمز دار بوده و در مواقع غیر لزوم با قفل کردن چرخ ها از جا به جایی تخت جلوگیری می نماییم.

تنظیم ارتفاع تخت بیمار

از دیگر فواید استفاده از تخت های بیمارستانی در منزل می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع تخت اشاره نمود. در بیمارانی که زیاد از روی تخت جا به جا می شوند این قابلیت تاثیر زیادی دارد. تنظیم ارتفاع تخت بیمارستانی خصوصا در بیمارانی که نیازمند به استفاده از ویلچر و واکر می باشند کاربردی تر خواهد بود.

شستشوی تخت بیمار

متریال ساخت تخت های بیمارستانی دارای استحکام بالا و مقاومت بالای شیمیایی بوده که باعث می شود علاوه بر آن که تخت ها قابل ضدعفونی و شستشو می باشند، شستشوی بیمار بر روی این تخت ها امکان پذیر باشد.

به طور کلی می توان گفت که استفاده از انواع تخت بیمارستانی در منزل علاوه بر آسان شدن دوره درمان فرد، در روند درمان نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

تخت بیمارستانی الکترونیکی 2017 | تخت بیمار | تخت مریض | تخت برقی

 

 

مشخصات تخت بیمارستانی برای استفاده در خانه

اکثر تخت های بیمارستانی که در صنایع پزشکی نجفی تولید می شوند، قابل استفاده در منزل هستند. انواع تخت بیمارستانی اعم از تخت برقی بیمار، تخت لگن دار ، تخت دو شکن و تخت سه شکن و تخت های تمام و نیمه اتوماتیک توسط صنایع پزشکی نجفی ارائه می شوند. تخت بیمار تولیدی با قیمت مناسب و تخفیف ویژه ارائه می شود و جزء بهترین تخت بیمارستانی برای منزل می باشد

تاثیر استفاده از تخت بيمارستانی در منزل بر هزینه های بیمارستانی

بخش عمده ای از بودجه تخصیصی به وزارت بهداشت صرف بیمارستان ها می شود و کاهش زمان ترخیص بیماران با افزایش در ظرفیت تخت ها در نهایت منجر به بهبود بهره وری خواهد داشت

کاهش روزهای بستری غیر ضروری باعث افزایش بهره وری بیمارستان و کاهش زمان انتظار می شود و از طرفی کاهش هزینه برای بیمار و خود بیمارستان را دنبال دارد
با توجه به نیاز بیماران برای بهبودی و رسیدگی بیش‌تر استفاده از تخت بیمارستانی در منزل رواج پیدا کرد که به هزینه های مالی بیمار و بیمارستان ها کمک شایانی نموده است.

تخت بيمار تولید شده توسط صنایع پزشکی نجفی برای استفاده در بیمارستان ها و با کیفیت استاندارد تولید شده است که استفاده از آن در منزل منجر به ادامه روند درمان بیمار خواهد شد. این شرکت با قابلیت تولید تخت بیمارستانی سفارشی تلاش در کسب رضایت حداکثری مشتریان خود دارد.

برای کسب اطلاعات ییشتر در ارتباط با نکات استفاده از تخت بیمارستانی در منزل از مقاله مربوطه و سایر مقالات سایت دیدن فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تخت بیمارستانی نجفی و دریافت آخرین قیمت تخت بیمارستانی با شماره 09123063398 یا 66973991 تماس حاصل نمایید.

 

این پست دارای 2 دیدگاه است

  1. اکبر

    سلام روز به خیر برای سالمندانی که آلزایمر دارن و در حرکت هم دچار مشکل هستند برای رفتن به دستشویی شما چه تختی رو پیشنهاد میدهید(از نظر محافظ دار بودن)

    1. تخت بیمارستانی نجفی

      سلام روز شما هم بخیر دوست عزیز
      بهترین نوع تخت بیمارستانی که کاربرد مناسبی در منزل دارد،تخت بیمارستانی سه شکن می باشد. این تخت بيمارستانی از نظر کارائی و قیمت به صرفه می باشد.
      تعداد شکن و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع منجر به تفاوت تخت ها با یکدیگر شده است. شما با توجه به نیاز و دلیل استفاده از تخت بیمارستانی می توانید بهترین تخت را انتخاب بفرمایید. همچنین میتوانید در این زمینه از مشاوران به صورت رایگان راهنمایی دریافت کنید: تلفن های تماس 02166973991 , 09123063398

دیدگاهتان را بنویسید