تولید تخت بیمارستانی

بسیاری از انواع تخت بیمارستانی موجود در کشور، به علت قدیمی بودن، امکانات و تجهیزات ایمنی لازم را ندارند که این امر باعث می شود نیازهای جسمی و روانی بیماران حساس در دوره نقاهت تامین نشود. در صورت استفاده از تخت های غیر استاندارد و قدیمی با توجه به ایمنی پایین این تخت ها و همچنین دشواری در جابجایی مشکلات فراوانی برای بیمار و کادر درمان ایجاد می شود.

طراحی و تولید تخت بیمارستانی

طراحی تخت بیمارستانی باید به گونه ای باشد که ضمن رعایت استانداردها راحتی و ایمنی بیمار را نیز تامین کند. تولید تخت بیمارستانی با کیفیت در نهایت منجر به رضایت بیماران و کادر درمان خواهد شد.

ساخت تخت بیمارستانی با بهترین متریال

مواد مورد استفاده در تولید تخت بیمارستانی

برای ساخت تخت بیمار از انواع مواد اولیه ازجمله فلزات و مواد پلیمری استفاده می شود. فلزات مورد استفاده شامل لوله پروفیل و آلومینیوم می باشد که هر یک از این مواد برای استفاده در بخش خاصی در تخت می باشد. برای ساخت یک تخت بيمارستانی باید استانداردهای مخصوصی رعایت شود. جنس مواد مورد استفاده، اتصالات و نحوه زاویه بندی آنهای بسیار مهم می باشد.
علاوه بر فلزات، از مواد پلیمری نیز در ساخت تخت بیمارستانی استفاده می شود. از این مواد برای کاور کردن کف و سری تخت استفاده می شود.

تولید انبوه تخت بیمارستانی در شرایط کرونا

با توجه به افزایش تقاضا به علت شیوع بیماری کرونا، صنایع پزشکی نجفی در راستای ایفای نقش موثر خود در تامین تخت بيمارستانی مورد نیاز بیمارستان ها و همچنین تخت بیمارستانی برای منزل از تمامی ظرفیت خود استفاده می نماید. در این راستا، تولید تخت بیمارستانی در این شرکت به حداکثر رسیده است.

تخت بیمارستانی سه شکن برقی صندلی شو - مدل 2050

اهمیت تولید تخت بيمار باکیفیت برای بیمارستان ها

در توليد تخت بيمارستانی برای مراكز درمانی و بيمارستان ها بايد تمامی استانداردهای لازم را در نظر گرفت در غير اين صورت مشكلات زيادی برای پرسنل بیمارستان و بيماران در حال درمان به وجود خواهد آمد.

در تمام دنيا استفاده از تخت بيمارستانی مرغوب در درمانگاه ها و بيمارستان ها عامل بسیار مهمی است. در این مراکز نیاز به استفاده از تمامی امکانات تخت برای بیماران می باشد. از این رو در اکثر این مراکز از تخت بیمارستانی الکترونیکی و پیشرفته استفاده می شود.

افتخار داریم به اطلاع برسانیم تخت بیمارستانی جدید برای راحتی بيماران داخل منزل در خط توليد صنايع پزشكي نجفی به توليد انبوه رسيد. تخت برقی بیمار و تخت بیمارستانی مکانیکی، کالای ایرانی تحت عنوان تخت بیمارستانی نجفی بوده و در خط تولید صنایع پزشکی نجفی تولید می شود.

تخت بیمارستانی نجفی با ارائه انواع تخت بیمار برقی و مکانیکی با کیفیت و کارایی بالا، در راستای بهبود خدمات بیمارستانی تلاش می کند. برای دریافت آخرین قیمت تخت بیمارستانی با شماره 09123063398 یا 66973991 تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید